Karanlığın ve ışığın buluştuğu yerde, elbet kan dökülecektir. Savaşın kapıları sana açıldı, gecenin sesini dinle ve yüreğindeki zarlarla oyna. Doğru yolu bulacaksın...
 
AnasayfaHouse Of NightTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 ~~Titanic 2~~

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2, 3  Sonraki
YazarMesaj
Darius
Yeni Üye
avatar

En Belirgin Özelliği : Bir savaşçının sahip olabildiği tüm özelliklere sahibim
Kediniz : Nefertiti
Nerden : İngiltere
Mesaj Sayısı : 183
Kayıt tarihi : 03/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 90
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: ~~Titanic 2~~   Cuma Şub. 19, 2010 1:04 am



Yapım :ABD
Tür:Aksiyon / Gerilim / Korku
Yönetmen :James Cameron
Senaryo :James Cameron (Kitap)
Oyuncular :Kate Winslet, Leonardo DiCaprio
Yapımcı :Jon Landau
Görüntü Yönetmeni :Russel Carpenter
Müzik :James Horner
Filmin Konusu: Efsane film Titanic'in devamı bu yaz izleyicilerle buluşuyor . Filmde Jack geri dönüyor dolayısıyla başrolünde yine Leonardo Di Caprio var. Denizaltı ile yapılan aramalar sonucu Titanic'in en kazı bulunur. Arama ekipleri enkazda bir süprizle karşılarşırlar. Yolculardan biri (Jack) bir buz kütlesine hapsolmuş donmuştur. Bilim adamları Jack'i kurtarıp günümüze getirir. Fakat 97 yıl sonra tekrar yaşam Jack için oldukça zordur. Birde artık Rose un olmayışı...;
Film Titanic efsanesini ve hayalleri bozucak mı bilinmez ama gerilim tarzı bu yeni film milyonları şimdiden kendisine bağlamış durumda.


Fragman

http://www.vidivodo.com/212882/titanik-2-sinema-fragman

_____________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
melior
Yeni Üye


En Belirgin Özelliği : -
Kediniz : -
Nerden : -
Mesaj Sayısı : 172
Kayıt tarihi : 02/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 85
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +10

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Cuma Şub. 19, 2010 12:42 pm

Titanic 2 yokki ya
süper bir fragman hazırlamışlar ama farkederseniz leo nun diğer filmlerinden kesitlerde var orada xD
yani titanic 2 çıkmayacak .. keklediler milleti ..
kimbilir ne kadar gülmüşlerdir
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Amy Clare
Modaretör / 6.Sınıf Çaylak / Karanlık Kız
Modaretör / 6.Sınıf Çaylak / Karanlık Kız
avatar

En Belirgin Özelliği : Kimseye değer vermemesi
Kediniz : kedilerden nefret ederim öğhhhh
Nerden : tulsa gece evinden
Mesaj Sayısı : 796
Kayıt tarihi : 13/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 85
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Cuma Şub. 19, 2010 3:42 pm

fragmanda flian jack rose un mezarına gidiodu ağlıodu nette rose araştırıodu falan da bende pek inanmamıştım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Hanna Honeyyeager
Yeni Üye
avatar

En Belirgin Özelliği : ~Herkesten beyaz bir tenim ve sarı saçlarım var~
Kediniz : ~~
Nerden : ~TuLsa Gece Evi~
Mesaj Sayısı : 553
Kayıt tarihi : 20/01/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 78
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Cuma Şub. 19, 2010 5:46 pm

of oof titanic gibisi var mı yaa. Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Amanda Sylise
6.Sınıf Çaylak
6.Sınıf Çaylak
avatar

En Belirgin Özelliği : Sarı saçlarım , mavi gözlerim , hırçınlığım , kendime olan güvenim , moda anlayışım , sesim , popülerliğim ...
Kediniz : Möğlin^^ Bentüğ yumağı , akıllı oğlum. Seni çok seviyorum.
Nerden : Londra~~
Mesaj Sayısı : 1274
Kayıt tarihi : 17/01/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 100
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Cuma Şub. 19, 2010 7:38 pm

Hayatımın en anlamlı filmi TİTANİC

_____________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Darius
Yeni Üye
avatar

En Belirgin Özelliği : Bir savaşçının sahip olabildiği tüm özelliklere sahibim
Kediniz : Nefertiti
Nerden : İngiltere
Mesaj Sayısı : 183
Kayıt tarihi : 03/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 90
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Cuma Şub. 19, 2010 10:14 pm

Aya E. Karin Winstead demiş ki:
Titanic 2 yokki ya
süper bir fragman hazırlamışlar ama farkederseniz leo nun diğer filmlerinden kesitlerde var orada xD
yani titanic 2 çıkmayacak .. keklediler milleti ..
kimbilir ne kadar gülmüşlerdir

hyr arkdşm titanic 2 çıkıck nette fln arştrdm hep hatta bu yaz çıkıo yani çıkmasa bile çıksn artk Very Happy çok güzl bi film. Ewt serp canişkom aynn Hayatımın en anlamlı filmi TİTANİC cheers katılıorm sana Smile

_____________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Hanna Honeyyeager
Yeni Üye
avatar

En Belirgin Özelliği : ~Herkesten beyaz bir tenim ve sarı saçlarım var~
Kediniz : ~~
Nerden : ~TuLsa Gece Evi~
Mesaj Sayısı : 553
Kayıt tarihi : 20/01/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 78
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Cuma Şub. 19, 2010 10:49 pm

ilk defa görüyorum.. süper ya..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Melinda Rose Gloom
6. Sınıf Çaylak / Karanlık Kız
6. Sınıf Çaylak / Karanlık Kız
avatar

En Belirgin Özelliği : Sürekli değişen ruh halim...
Kediniz : Alice... Bu kedi ne kendini beyenmiş böyle xD off...
Nerden : House of Night (İzmir)
Mesaj Sayısı : 391
Kayıt tarihi : 10/01/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 95
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Cuma Şub. 19, 2010 11:52 pm

görmştm ama dğruluk payı yoktr demiştm olsa saçma olmaz mı bizm izlediğimz mhteşemdi ve öyle bitito yaşnmış bir oly bu zannetmiorm ama çıksa izlerim o ayrı konu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://darkhouse.turkforumpro.com/index.htm
Tanrıça Nyx
Tanrıça Nyx
Tanrıça Nyx
avatar

En Belirgin Özelliği : Rüya gibi güzelliği , mavi ve mor ışıklar yansıtan kuzgun knatlarını andıracak kadar siyah saçları ve Gece'nin Tanrıçasının büyük kudreti...
Kediniz : Tüm kediler benim sayılır
Nerden : Olympos
Mesaj Sayısı : 65
Kayıt tarihi : 02/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 70
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   C.tesi Şub. 20, 2010 8:35 pm

ayy inamıorm yaa titanic 2 çıkıomşş süperr yaa....leonardo di caprio I love you Like a Star @ heaven tatlmm bnm yaa... Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör https://www.facebook.com/melisadoqan.net
Hanna Honeyyeager
Yeni Üye
avatar

En Belirgin Özelliği : ~Herkesten beyaz bir tenim ve sarı saçlarım var~
Kediniz : ~~
Nerden : ~TuLsa Gece Evi~
Mesaj Sayısı : 553
Kayıt tarihi : 20/01/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 78
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   C.tesi Şub. 20, 2010 8:47 pm

Aquamarine Sara Paxton demiş ki:
ayy inamıorm yaa titanic 2 çıkıomşş süperr yaa....leonardo di caprio I love you Like a Star @ heaven tatlmm bnm yaa... Very Happy
titanic iki yok cnm.. 2 yıldır duyuyorum ben bu dedikoduyu ama yok arkadaşlar Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Tanrıça Nyx
Tanrıça Nyx
Tanrıça Nyx
avatar

En Belirgin Özelliği : Rüya gibi güzelliği , mavi ve mor ışıklar yansıtan kuzgun knatlarını andıracak kadar siyah saçları ve Gece'nin Tanrıçasının büyük kudreti...
Kediniz : Tüm kediler benim sayılır
Nerden : Olympos
Mesaj Sayısı : 65
Kayıt tarihi : 02/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 70
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   C.tesi Şub. 20, 2010 8:48 pm

yaa çıksn ama.... Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör https://www.facebook.com/melisadoqan.net
Hanna Honeyyeager
Yeni Üye
avatar

En Belirgin Özelliği : ~Herkesten beyaz bir tenim ve sarı saçlarım var~
Kediniz : ~~
Nerden : ~TuLsa Gece Evi~
Mesaj Sayısı : 553
Kayıt tarihi : 20/01/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 78
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   C.tesi Şub. 20, 2010 8:54 pm

bana uyar.. ama kimse ölmeyecek herkes yerli yerinde kalıcak..Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Amy Clare
Modaretör / 6.Sınıf Çaylak / Karanlık Kız
Modaretör / 6.Sınıf Çaylak / Karanlık Kız
avatar

En Belirgin Özelliği : Kimseye değer vermemesi
Kediniz : kedilerden nefret ederim öğhhhh
Nerden : tulsa gece evinden
Mesaj Sayısı : 796
Kayıt tarihi : 13/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 85
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   C.tesi Şub. 20, 2010 9:04 pm

bu seferde rose ölüyor hanna bi birbirlerine ayak uyduramadılar (: birisi ölüyo diğeri yaşıo sonrada diğeri ölüyo ölen yaşamaya devam edio(:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Hanna Honeyyeager
Yeni Üye
avatar

En Belirgin Özelliği : ~Herkesten beyaz bir tenim ve sarı saçlarım var~
Kediniz : ~~
Nerden : ~TuLsa Gece Evi~
Mesaj Sayısı : 553
Kayıt tarihi : 20/01/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 78
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   C.tesi Şub. 20, 2010 9:12 pm

of yaa sinir oluyorum o yönetmene avatarda da o kadını öldürdü zaten.. of ya birilerini öldürüp duruyor Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Amy Clare
Modaretör / 6.Sınıf Çaylak / Karanlık Kız
Modaretör / 6.Sınıf Çaylak / Karanlık Kız
avatar

En Belirgin Özelliği : Kimseye değer vermemesi
Kediniz : kedilerden nefret ederim öğhhhh
Nerden : tulsa gece evinden
Mesaj Sayısı : 796
Kayıt tarihi : 13/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 85
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   C.tesi Şub. 20, 2010 9:28 pm

aynen ne caniler ya :d:DD ben titanikte jack öldüğü sahnede çok ağlamıştım avatar dada doktorun öldüğü yerde çok kötü oldum 8S
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Amanda Sylise
6.Sınıf Çaylak
6.Sınıf Çaylak
avatar

En Belirgin Özelliği : Sarı saçlarım , mavi gözlerim , hırçınlığım , kendime olan güvenim , moda anlayışım , sesim , popülerliğim ...
Kediniz : Möğlin^^ Bentüğ yumağı , akıllı oğlum. Seni çok seviyorum.
Nerden : Londra~~
Mesaj Sayısı : 1274
Kayıt tarihi : 17/01/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 100
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   C.tesi Şub. 20, 2010 10:48 pm

Aquamarine Sara Paxton demiş ki:
ayy inamıorm yaa titanic 2 çıkıomşş süperr yaa....leonardo di caprio I love you Like a Star @ heaven tatlmm bnm yaa... Very Happy

Ben sevmiyorum o adamı.
Film güzeldi okadr =)

_____________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Darius
Yeni Üye
avatar

En Belirgin Özelliği : Bir savaşçının sahip olabildiği tüm özelliklere sahibim
Kediniz : Nefertiti
Nerden : İngiltere
Mesaj Sayısı : 183
Kayıt tarihi : 03/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 90
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Paz Şub. 21, 2010 10:59 am

bende sevmiorm ama filmde rose'a yakışn biriydi yani xd Very Happy

_____________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Paz Şub. 21, 2010 11:00 am

Leo'mmm

Süperr (:

Ama T.2'yi hiç sevmedim Very Happy Leo geri dönüyo Very Happy Kızın adını unuttum o ölüyo falan Very Happy Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Darius
Yeni Üye
avatar

En Belirgin Özelliği : Bir savaşçının sahip olabildiği tüm özelliklere sahibim
Kediniz : Nefertiti
Nerden : İngiltere
Mesaj Sayısı : 183
Kayıt tarihi : 03/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 90
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Paz Şub. 21, 2010 11:17 am

kızn adı Rose ama zatn o ilk filmn sonnda öldü yaa xd Very Happy

_____________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Paz Şub. 21, 2010 11:29 am

Olabilir ama Loe'nun dirilişi falan peğğh Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Darius
Yeni Üye
avatar

En Belirgin Özelliği : Bir savaşçının sahip olabildiği tüm özelliklere sahibim
Kediniz : Nefertiti
Nerden : İngiltere
Mesaj Sayısı : 183
Kayıt tarihi : 03/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 90
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Paz Şub. 21, 2010 11:31 am

Julié Clouid O'shéliâ demiş ki:
Olabilir ama Loe'nun dirilişi falan peğğh Very Happy

yaa orası birz saçma ama olsn yaa xd Very Happy

_____________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Paz Şub. 21, 2010 11:35 am

Bence 1'de bırakmalıydılar ki efsane die bişi klsın..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Darius
Yeni Üye
avatar

En Belirgin Özelliği : Bir savaşçının sahip olabildiği tüm özelliklere sahibim
Kediniz : Nefertiti
Nerden : İngiltere
Mesaj Sayısı : 183
Kayıt tarihi : 03/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 90
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Paz Şub. 21, 2010 11:37 am

Julié Clouid O'shéliâ demiş ki:
Bence 1'de bırakmalıydılar ki efsane die bişi klsın..

herkesn bir görüş açısı var xd Very Happy

_____________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Amy Clare
Modaretör / 6.Sınıf Çaylak / Karanlık Kız
Modaretör / 6.Sınıf Çaylak / Karanlık Kız
avatar

En Belirgin Özelliği : Kimseye değer vermemesi
Kediniz : kedilerden nefret ederim öğhhhh
Nerden : tulsa gece evinden
Mesaj Sayısı : 796
Kayıt tarihi : 13/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 85
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Paz Şub. 21, 2010 11:37 am

bence de 2. de saçmalıcaklar gibi geelio bana ):
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Darius
Yeni Üye
avatar

En Belirgin Özelliği : Bir savaşçının sahip olabildiği tüm özelliklere sahibim
Kediniz : Nefertiti
Nerden : İngiltere
Mesaj Sayısı : 183
Kayıt tarihi : 03/02/10

Rpg Gücü
Rp Puanı Rp Puanı: 90
Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi: +0

MesajKonu: Geri: ~~Titanic 2~~   Paz Şub. 21, 2010 11:40 am

denio demiş ki:
bence de 2. de saçmalıcaklar gibi geelio bana ):

bnce orası hiç belli olmaz ama 1.snden daha güzl olmaycktır orası kesn xd Very Happy

_____________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
~~Titanic 2~~
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 3 sayfasıSayfaya git : 1, 2, 3  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
House Of Night :: Dünyadan :: Sanat :: Filmler-
Buraya geçin: